ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:مهرداد کفشگری, توسط saied |

 هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ عمدی در زدن بازیکن حریف نداشتم و حداقل می‌شد کارت زرد اول را نگیرم.


مهرداد کفشگری در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: برای این فصل انگیزه زیادی دارم و با همین انگیزه تلاش کردم با آمادگی کامل، کار را شروع کنم و با تمام وجود تصمیم گرفته بودم حتی یک دقیقه از بازی‌های این فصل را از دست ندهم که در اخراج بازیکنان نیز دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند، در حالی که می‌توانستم بازی بعد را از دست ندهم.

وی ادامه داد: در آن صحنه بازیکن حریف به سمت دروازه ما در حال حرکت و موقعیت خطرناکی بود. باید کاری می کردم، اول هم توپ را زدم. در زدن بازیکن حریف عمد نداشتم. نوک پایم به توپ خورد و در ادامه پاشنه پایم به پای او گرفت و هیچ قصدی نداشتم البته می‌شد کارت زرد اول را نگیرم. اعتراض من هم مثل اعتراض سایر بازیکنان حاضر در بازی بود ولی به من اخطار داده شد.

هافبک دفاعی پرسپولیس با توجه به عدم حضورش در بازی با فولاد و شرایط آن بازی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم دوست نداشتم حتی یک دقیقه از بازیها را از دست بدهم و شرمنده بچه‌ها و هواداران شدم، هر چند در این بازی حداقل مستحق دو کارت زرد نبودم. قطعا بازی در اهواز هم سختی‌های خودش را دارد. آنها می‌خواهند شکست این هفته را جبران کنند و رقیب سر سخت ما شرایط جوی است، اما اراده زیادی در تیم وجود دارد که فکر می‌کنم در همین بازی با نفت دیده شد.

کفشگری درباره انتقادهایی که از بازی تیم، تاکتیک آن و گل دریافتی شد، تصریح کرد: روی گل نباید دنبال مقصر باشیم. من و رضا حقیقی در این بازی تلاش زیادی کردیم تا به خط دفاع کمک کنیم. شانس هم دخیل است. توپ آنها به تیر می‌خورد و در حالی که سوشا کنترلی روی صحنه نداشت، توپ به پشتش خورد و برگشت اما توپ ما به تیر می‌خورد و بیرون می‌رود. در مجموع قبول ندارم بد بازی کردیم. مستحق پیروزی بودیم. ببینید چند موقعیت داشتیم. اینکه عباس‌زاده و نوروزی آنطور برای خودشان موقعیت ایجاد می‌کنند نقطه امید است. وقتی گل می‌خوریم همه با هم مقصر هستیم.

وی در پایان افزود: نفت، مساوی می‌خواست. بعد از گل تساوی دفاعی بازی کردند. ما در آن شرایط چند موقعیت گل ایجاد کردیم، 5، 6 بار از عمق رفتیم و موقعیت ساختیم. اینها اگر برنامه و تاکتیک نیست، پس چیست؟ بهتر است به بازی سایر تیمها، حتی آنها که بردند، توجه شود. هواداران مطمئن باشند، پرسپولیس امسال بازیهای خیلی بهتری نسبت به سال قبل انجام خواهد داد.



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت22:26---14 مرداد 1393
داور خـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــر است
پاسخ:خییییییلی خر است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: